loading...
به روز ترین وب سایت سرگرمی و تفریحی
admin بازدید : 24 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

                                                             


                                                                      برو ادامه مطلب . . . خیلی باحاله


                                                                                از دستش ندین

دخترم : مامان تو زنی یا مردی ؟
.
.
.
من : زنم دیگه پس چی ام ؟
.
.
.
دخترم : بابا ، چی اونم زنه ؟
.
.
.
من : نه مامانی بابا مرده .
.
.
.
دخترم : راست میگی مامان ؟
.
.
.
من : آره چطور مگه ؟
.
.
.
دخترم : هیچی مامان ! دیگه کی زنه ؟
.
.
.
من : خاله مریم ، خاله آرزو ، مامان بزرگ
.
.
.
دخترم : دایی سعید هم زنه ؟
.
.
.
من : نه اون مرده !
.
.
.
دخترم : از کجا فهمیدی زنه ؟
.
.
.
من : فهمیدم دیگه مامان، از قیافش .
.
.
.
دخترم : یعنی از چی ؟ از قیافه ات؟
.
.
.
من : از اینکه خوشگلم ،
.
.
.
دخترم : یعنی هر کی خوشگل بود زنه ؟
.
.
.
من : اره دخترم
.
.
.
دخترم : بابا از کجا فهمید مرده
.
.
.
من:اونم از قیافش فهمید.یعنی بابایی چون ریش داره و ریشهاشو میزنه و زیادخوشگل نیست مرده!
.
.
.
دخترم : یعنی زنا خوشگلن مردا زشتن ؟
.
.
.
من : آره تقریبا .
.
.
.
دخترم : ولی بابایی که از تو خوشگل تره
.
.
.
من : اولا تو نه شما بعدشم باباییت کجاش از من خوشگل تره ؟
.
.
.
دخترم : چشاش
.
.
.
من : یعنی من زشتم مامان ؟
.
.
.
دخترم : آره
.
.
.
من : مرسی
.
.
.
دخترم : ولی دایی سعید هم از خاله خوشگلتره !!
.
.
.
من : خوب مامان بعضی وقتها استثنا هم هست
.
.
.
دخترم : چی اون حرفه که الان گفتی چی بود
.
.
.
من : استثنا یعنی بعضی وقتها اینجوری میشه
.
.
.
دخترم : مامان من مردم
.
.
.
من : نه تو زنی
.
.
.
دخترم : یعنی منم زشتم
.
.
.
من : نه مامان کی گفت تو زشتی تو ماهی ، ولی تو الان کودکی
.
.
.
دخترم : یعنی من زن نیستم ؟
.
.
.
من : چرا جنسیتت زنه ولی الان کودکی
.
.
.
دخترم : یعنی چی ؟
.
.
.
من : ببین مامان همه ی آدما شناسنامه دارن که توی شناسنامه شون جنسیتشون مشخصمیشه جنسیت تو هم توی شناسنامه ات زنه .
.
.
.
دخترم : یعنی منم مامانم ؟
.
.
.
من : اره دیگه تو هم مامان عروسکهاتی
.
.
.
دخترم : نه ، مامان واقعی ام ؟
.
.
.
من : خوب تو هم یه مامان واقعی کوچولو برای عروسکهات هستی دیگه
.
.
.
دخترم : مامان مسخره نباش دیگه من چی ام ؟
.
.
.
من : تو کودکی
.
.
.
دخترم : کی زن میشم ؟
.
.
.
من : بزرگ شدی
.
.
.
دخترم : مامان من نفهمیدم کیا زنن ؟
.
.
.
من : ببین یه جور دیگه میگم . کی بتو شیر داده تا خوردی بزرگ شدی
.
.
.
دخترم : بابا
.
.
.
من : بابات کی بتو شیر داد ؟ !!!!!!!!!!
.
.
.
دخترم : بابا هر شب تو لیوان سبزه بهم شیر میده دیگه
.
.
.
من : نه الان رو نمی گم ، کوچولو بودی ؟
.
.
.
دخترم : نمی دونم
.
.
.
من : نمی دونم چیه ؟ من دادم دیگه
.
.
.
دخترم : کی؟
.
.
.
من : ای بابا ولش کن ، بین مامان ، زنها سینه دارن که باهاش به بچه ها شیر میدن ، ولی مردا ندارن
.
.
.
دخترم : خب بابا هم سینه داره
.
.
.
من : اره داره ولی باهاش شیر نمی ده !! فهمیدی
.
.
.
دخترم : خوب منم سینه دارم ولی شیر نمی دم پس مردم .
.
.
.
من : ای بابا ببین مامان جون خودت که بزرگ بشی کم کم می فهمی .
.
.
.
دخترم : الان می خوام بفهمم .
.
.
.
من : خوب هر کی روسری سرش کنه زنه هر کی نکنه مرده
.
.
.
دخترم : یعنی تو الان مردی میریم پارک زن میشی
.
.
.
من : نه ببین ، من چیه تو میشم ؟
.
.
.
دخترم : مامانم
.
.
.
من : خوب مامانا همشون زنن و باباها همشون مردن
.
.
.
دخترم : آهان فهمیدم .
.
.
.
من : خدا خیرت بده که فهمیدی ، برو با عروسکهات بازی کن
.
.
****
نیم ساعت بعد
.
.
.
دخترم : مامان یه سوال بپرسم
.
.
.
من : بپرس ولی نپرس چجوری زنو مردا تشخیص میدن!!
.
.
.
دخترم : در مورد ماهی قرمزه است .
.
.
.
من : خوب بپرس
.
.
.
دخترم : مامان ماهی قرمزه زنه یا مرده ؟!!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به روز ترین وب سایت سرگرمی و تفریحی.امیدوارم لحظات خوشیو در این وبسایت داشته باشید.منتظر نظرات گرم و داغتون هستم.شاد باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظر شما درباره وب سایت ما چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 106
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 73
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 92
  • بازدید ماه : 234
  • بازدید سال : 883
  • بازدید کلی : 51,585