loading...
به روز ترین وب سایت سرگرمی و تفریحی
admin بازدید : 15 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (0)
سلام دنیای من سلام خورشید من پاشو .طلوع کن نور بتاب باعث شادی شو روح بده جان ببخش .من به انعکاس پرتوهای مهربانیت زنده میشم .صبحت بخیر

**********

همدم شبهای بی قراریم سلام صبحت پر از انوار طلایی عشق .صبحت بخیر باد.

**********

صبح بخیر عزیزترینم، اعتراف میکنم دیروز کمتر از امروز دوستت داشتم منو ببخش.

**********

دلنشین ترین صدا برای من
صدای خواب الود توست
وقتی بهم صبح بخیر میگی...
صبحت بخیر تنها عشقم.....

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به روز ترین وب سایت سرگرمی و تفریحی.امیدوارم لحظات خوشیو در این وبسایت داشته باشید.منتظر نظرات گرم و داغتون هستم.شاد باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظر شما درباره وب سایت ما چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 106
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 83
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 102
  • بازدید ماه : 244
  • بازدید سال : 893
  • بازدید کلی : 51,595