loading...
به روز ترین وب سایت سرگرمی و تفریحی
admin بازدید : 24 یکشنبه 27 بهمن 1392 نظرات (0)

اس ام اس

عزیز دلم جدائی مکن
جهان کوچکیست ، بی وفائی مکن
ببخش عاشقت را و منت گذار
من که گریه کردم ، عاشق آزاری مکن

.

.

.

اعتبار هر دلی در خوبی دلدار اوست ، آبروی هر کسی در آبروی یار اوست

.

.

.

عربی که بلدی !؟

” ینم بلق رد هشیمه “
اگه بلد نیستی از آخر بخون!

.

.

.

از واقعه ای تو را خبر خواهم کرد 

و آن را به دو حرف مختصر خواهم کرد
با عشق تو در خاک نهان خواهم شد
با مـهر تو سـر ز خاک بــرخواهـــم کرد

.

.

.

داده ام دل به نگاری که خدا میداند 

نه محبت ، نه مروت ، نه وفا میداند

.

.

.

تو هدیه ی الهی از سوی خداوندی برای سینه ی پر درد من ، عطر وجودت را برای شفا می بویم

.

.

.

آخرین شعر مرا قاب کن و پشت نگاهت بگذار

تا که تنهایی ات از دیدن آن جا بخورد
و بداند که دل من با توست
در همین یک قدمی

.

.

.

ای کاش می دونستی بهار وقتی زیباست که بارونش از

دستای تو بباره.

.

.

.

دیگران گر به تمنای وصال تو خوشند

ما شب و روز به یک وعده دیدار خوشیم

.

.

.

تو را گم میکنم هر روز و پیدا میکنم هر شب

بدین سان خواب ها را با تو زیبا میکنم هر شب


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به روز ترین وب سایت سرگرمی و تفریحی.امیدوارم لحظات خوشیو در این وبسایت داشته باشید.منتظر نظرات گرم و داغتون هستم.شاد باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظر شما درباره وب سایت ما چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 106
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 72
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 105
  • بازدید ماه : 93
  • بازدید سال : 742
  • بازدید کلی : 51,444