loading...
به روز ترین وب سایت سرگرمی و تفریحی
elnaz بازدید : 29 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

    

 

 

من یه دخترم . . .

اگه برات قهر نکنم ؛ ناز نکنم . .

اگه وقتی چشمات میچرخه از حسودی دیوونه نشم ؛

اگه از نظر دادنات خوشحال شم ؛

اگه بخاطر تو به خودم نرسم . . ؛

اگه سر به سرت نذارم ؛

اگه برات گریه نکنم . . . ؛

اگه وقتی پاستیل میبینم پیرهنتو نکشم ؛

اگه لب و لوچه آویزون نکنم تا بغلم کنی ؛

اگه بهت نگم آقامون . . ؛

اگه برات مظلوم بازی درنیارم . .

اگه از سر و کولت بالا نرم ؛

اگه برات عشوه نیام . .

اگه کوشتو نپیچونم و نگم که تو فقط مال منی ؛

اگه ناغافل دستاتو نگیرم . . !

اگه وقتی کار بدی کردم ؛ با ترس بهت نگم ؛

اگه لجبازی نکنم . . .

اگه . . . . .

اونوقت تو دیگه دیوونه و عاشقم نمیشی . . !

تو عاشق اینی که من یه خانوم کامل باشم . ؛

خانوم تو . . .

امــــــــــــا . . .

تو یه پسری . .

اگه برام غیرتی نشی ؛

اگه روم حساس نشی . . ؛

اگه ته ریش نداشته باشی . .

اگه باهام مهربون نباشی . . . .

اگه بهم اخمای کوچولو نکنی ؛

اگه وقتی شالم عقب رفت نگی اونو بکش جلو !

اگه دستامو محکم نگیری . .

اگه نگی هر کاری کردی راست بگو تا ببخشمت ؛

اگه سر به سرم نذاری . .

اگه قربون صدقه ام نری . . ؛

اگه بهم نگی عروسک من . . .

اگه بهم نگی خانومم . . .

اگه نگی من مهمم که میگم خوبی . . .

اگه . . . . .

اونوقت منم دیگه دیوونه و عاشق تو نمیشم . .

من تورو مرد میخوام . . .

مـــــــرد مــــــن . . . .

پس بیا و مرد باش . .

ابرو بر ندار . . .

لوس حرف نزن . .

من و تو همون آدم و حوا ایم . .

بیا جاهامونو عوض نکنیم . .

من لطافت نگهمیدارم ؛ تو صلابت . .

تو نگاهتو نگهدار ؛ من نجابتم رو . . .

بیا سعی کنیم بهترین هم باشیم . . ؛

من بهترین دختر واس تو ؛

تو بهترین پسر برا من . . .

             قبـــــــــول ؟ ؟ ؟ ! !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به روز ترین وب سایت سرگرمی و تفریحی.امیدوارم لحظات خوشیو در این وبسایت داشته باشید.منتظر نظرات گرم و داغتون هستم.شاد باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظر شما درباره وب سایت ما چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 106
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 177
  • بازدید سال : 826
  • بازدید کلی : 51,528