loading...
به روز ترین وب سایت سرگرمی و تفریحی
admin بازدید : 21 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)
امروز اوستا بهم پول داده بود شاد بودم گفتم زنگ بزنم الهام بریم ساندویچی زنگ زدم
من : سلام سلام سلام , سلام بانو ,سلام خانم ,سلام تاج سر , سلام کوشولو , سلام م م م م م م م م
الهام : 0‎_o
من : دی : زن چرا جواب نمیدی ؟
الهام : کامی احساس میکنم دیوونه شدی 0‎_o
خیر سرم خواستم جمله عاشقونه بگم گفتم عزیزم من دیوونه تو شدم تقصیر تو بود
الهام : چییییی ینی من دیونتم کردم ؟_؟ باباااا باباااا کامران میگه من دیوونش کردم
باباش : گوشی رو بده دستم دختر
الو کامران حالا دختر من دیوونت کرده خل و چل ؟؟
من : نه آقا جون الهام بد فهمید
باباش : چی ی ی ی دختر من نفهمه؟ پدرتو در میارم جرأت داری این طرفا پیدات بشه خدافظ
من :الو الو و الووو
چند دقیقه بعد الهام زنگ زد
من : سلام بانو
الهام : سلام آقامون ,گفته باشم باهات قهلم امشبم که اومدی منت کشی با خودت پاستیل بیار تا زود تر آشتی کنم , یه یه یه یه خدافظ
سلامتی همه دخترای دیوونه ^_^
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به روز ترین وب سایت سرگرمی و تفریحی.امیدوارم لحظات خوشیو در این وبسایت داشته باشید.منتظر نظرات گرم و داغتون هستم.شاد باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظر شما درباره وب سایت ما چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 106
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 64
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 83
  • بازدید ماه : 225
  • بازدید سال : 874
  • بازدید کلی : 51,576